【我要做業主】細龍生鄭世豪與老婆曾住旺角舊樓月租9000 突然因一事夠錢上車

文: Ling Kwok
2020.08.24

憑處境喜劇《愛﹒回家之開心速遞》細龍生一角而令觀眾深入民心的鄭世豪,早前他在《我要做業主》做嘉賓,分享自己置業的經驗,一切源於他與太太結婚後租樓,慢慢開始萌生買樓的念頭。

「細龍生」鄭世豪於公屋長大,所以自言家人與自己沒有住屋煩惱,直到2013年與太太求婚。他婚後與太太以$9000多租住旺角一個200多呎的舊樓單位,不過後來聽到朋友常說:「自己供樓,好過租屋畀錢人哋供樓」。

而剛巧當時他參加了TVB節目《星夢傳奇》,開始為人熟知,為他帶來不少生財的機會,他形容:「多咗好多出面嘅工作,突然之間有咗一嚿首期嘅錢。」加上鄭世豪睇到張家輝主演的一套電影,見到對方飾演地產經紀,說:「幾時係買樓嘅時機,你買得起樓就係買樓嘅時機。」誰知這番說話令鄭世豪印象深刻,於是開始研究買樓的事。

睇了幾個月樓,鄭世豪終於揀到心儀的單位,2014年以358萬賺入市區約307多呎單位。當時業主未搵到地方搬,但鄭世豪仍堅持入手,足足等了半年才收樓,期間樓價不斷上漲,這段日子也擔心業主臨時唔賣,不過最後仍能成功上車。相隔6年後,鄭世豪的單位亦升值不少,令他開始留意其他換樓機會。 

圖: IG@鄭世豪、《我要做業主》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓