被醫生問及最後心願太太即感憂心 林子博鼓勵愛妻:唔會咁輕易放棄!

文: Ling Kwok
2020.08.26

前TVB藝人林子博的太太董燕君(Shirley)去年確診患上罕見癌症平滑肌肉瘤(腹腔)第4期,現正積極面對治療的Shirley,經歷化療電療後病情一度好轉。可是本月初病情告急,需入院治療並要打嗎啡針,雖然可以出院,但不久Shirley又再度入院,接受微創手術助她減少痛楚,以及戒掉嗎啡。

林子博太太在社交平台談及入醫院做微創手術的感受,她說:「上次(1/8)入病房第一個見嘅醫生,佢同我講,如果你有事,我哋係唔會用心肺復甦法搶救你,因為你做過化療啲骨好脆弱,會承受唔到,我當時心諗,點解講到好似就快死咁嘅!今次(21/8)再入醫院,我再次見到呢個醫生,因為我個腫瘤好痛,佢幫我做咗一個微創治療,做之前,佢同我講,做咗都好嘅,如果你有咩心願未了,襯呢段時間可以做埋佢!又係講到我好似就快死咁!」

醫生的說話讓她感到憂心,林子博見太太如此煩惱,馬上鼓勵太太:「點解有啲醫生,可以做到顧問醫生、甚至教授?因為佢哋有鍥而不捨嘅精神,不斷思考同研究點樣醫好病人,唔會咁輕易放棄!所以有料嘅醫生,更加唔會同病人講一啲放棄嘅說話。雖然睇你呢個係腫瘤科醫生,但好明顯佢只係打份工嘅心態,少做少錯!唔做唔錯!老婆,呢位醫生唔使理,因為佢唔係你嘅主診醫生!」

不少網民亦有留言為Shirley打氣,而兩人的囝囝知道現時未能到醫院探病,所以拍片「變魔術」影片氹媽咪開心,十分乖仔。 

 圖: FB@林子博 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓