洪永城被梁諾妍收服激罕曬合照放閃 一招認定對方氹女友開心 網民:羨煞旁人!

文: Ling Kwok
2020.09.01

洪永城現時與32歲的運動型女友梁諾妍拍拖,早前正式展開同居生活。兩人同居後,感情也變得愈來愈好。日前兩人外出到跑步,事後他們激罕地大曬合照,似乎愈來愈愛!網民一致看好他們。

日前兩人到跑馬地跑步,兩人事後在社交平台大曬合照放閃,雖然合照只見兩人前後站,也不是典型臉貼臉的合照,但字裡行間流露兩人感情很好。如洪永城說:「多謝跑步教練再帶我嚟。」感覺女方鼓勵洪永城努力做運動。而梁諾妍亦有發文:「教練老懷安慰系列,捉到佢去跑開心過練腹肌,今次跑8k,下次要16k 了。」獲網民大讚她是個好女友,會鞭策洪永城做運動,令對方變得更好,亦有網民笑言被他們「閃親」。

不過男方其實不是第一次放閃,梁諾妍剪去一頭短髮,然後洪永城分享對方放狗照說:「有人擔心咗半個月短頭髮唔好睇,你哋話呢?因為我都係得一個選擇,好睇。」而且還標註女友。女友後來有點受寵若驚,笑說:「我都喺度諗,佢又冇激嬲我,why so sweet」洪永城後來回應:「應該做的」用行動冧爆女友,實在太sweet!

圖: IG@ 洪永城、梁諾妍

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓