港男對情侶買樓應否AA制感迷惘 怕要求夾錢顯得男方孤寒:會唔會覺得冇承擔?

文: Ling Kwok
2020.09.01

不少情侶計劃結婚時,都會考慮置業問題。可是香港樓價長期高企,並非能夠以一人之力能承擔。最近有位男網民在討論區以「買樓嘅錢應該男仔出哂 定 夾錢?」為題,問及其他人的看法,引起熱烈討論。

該名男網民在討論區「連登」發問,問及情侶買樓應否AA制,「買一層 百幾萬至千萬嘅樓,應該男仔出哂定男女方夾錢好?落名果度,如果最後係男方果邊出哂,層樓業主都要寫雙方個名定剩係女方個名??」

他又怕如果提出夾份買樓,女方「我想問如果夾錢會唔會顯得個男好孤寒、計婆乸數、冇承擔力、唔夠gentlemen、斤斤計較又小家?」又指「男女食飯AA都覺得個男孤寒啦,何況買樓」

此文一出引起其他網民熱烈回應,網民質疑「你食咩飯食到幾百萬至一千萬?」意指買樓不能與一般消費相比,認為現時市況「而家個情況,正常首期兩邊都要出啦?」亦有網民表示,視乎兩人的能力,如果雙方都有收入,合力供樓就較為適合,只是比例問題。而且如果單靠一人之力,若對方沒有父幹,完全依賴另一方就會好易爆煲,所以最緊要一五一十傾清楚。

來源:連登

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓