基層住屋|不合資格排公屋 港男搵劏房搵到絕望:為個床位奉獻一半人工

文: 程家健
2024.04.17

住宅租金持續高企,令許多不合資格排公屋的基層市民只能選擇住劏房,最近一名港男苦訴打算租劏房,然而租金卻高得不合理,當中環境差劣的都月租4、5000元,稍為「正常」的月租亦要7、8000元,慨嘆為了一個床位就要花費一半薪水,令人灰心絕望。

同場加映:

管家王|8成裝修工程超預算 裝修費隨時變雙倍 提防施工初期6大超支伏位

該網民在「連登」討論區以「最近睇屋睇到好絕望」為題發文,指最近四出睇租盤,但受預算所限只能向劏房埋手,但租金稍為較便宜的環境都較差,更狠批不少單位的裝修品味令人慘不忍睹,「啲劏房勁惡劣勁嘔心都租四五千,唔X明點解廚廁以外會出現階磚牆同假天花,啲業主究竟乜X嘢品味?」

他續指,質素稍為較好的劏房月租都要7、8000元,然而水電戶口為業主名下,當中有部分不良業主收取政府補貼後,還會繼續多收租客水電費,變相每個月需繳1萬元租金,但實際上加多1、2000元就可以「整租」(租整個單位),形容以近萬元租劏房相當「不智」,然而自己一個人用萬多元「整租」又顯得太奢侈,認為在租屋方面「冇合理選項」,慨嘆「為個爛X床位奉獻一半人工」。

以買飯比喻租樓 嘆「無資格食兩餸飯」

事主又以買飯作比喻,指出自己的處境,「食個沙嗲牛麵都要$50,跟埋餐就$70,加多少少夠食小菜,食麵又覺得唔抵,跟餐又覺得不智,一個人食小菜又好奢侈;最諷刺係隔離就有抵食夾大件嘅兩餸飯,但我太有錢冇資格食嗰啲兩餸飯,而望住沙嗲牛麵個餐牌又真係揀唔落手。」其入息超額未獲資格排公屋,但經濟能力有限但只能租住面積細小的劏房,然而環境差、租金高得不合理,令人感到心灰:

「覺得個社會根本懲罰緊啲努力生活嘅人,係咪應該搵份最低工資,正正經經排吓公屋好X過。」

網民:單人租樓真係好地獄

帖文引起網民共鳴,有人直指香港住屋問題嚴重,公屋供不應求之餘又要面對高昂租金,「為咗生存,而唔係生活」、「唔係讀搵食專科剛畢業搵得萬幾數得啲垃圾地方住」;亦有人勸事主繼續與父母同住以節省使費,或者找朋友夾租。另一方面,也有網民指出較偏遠的新界屋苑租金相對較便宜,而村屋月租也不過是幾千元,但居住環境遠比市區劏房好,「租村屋5至6千已經有400呎有房有廚有廁有廳,如果因為搭多半個鐘車就寧願住又舊又細又雜嘅劏房,我寧願要居住質素。  」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓