前TVB新聞小花梁凱寧重返校園修讀碩士 文科生入讀中大醫學院:幫助有需要嘅人

文: Ling Kwok
2020.09.01

前TVB新聞小花梁凱寧(Maggie)去年9月初離開工作六年的無綫新聞後,一直以自由身工作,為77台「香港開電視」擔任節目主持之餘,同時有為學生補習,身體力行地幫助不同階層人士。

適逢開學日,梁凱寧就在IG宣布自己重返校園,並以文科生的身分入讀中大醫學院的碩士課程,雖然未有指明哪一個課程,但她也非常感慨:「發夢都冇諗過我呢個文科生,竟然有機會入到中大醫學院修讀碩士課程,好感謝努力準備面試嘅自己,以及一路為我打氣嘅屋企人同朋友!嚟緊要做全職學生喇!由傳理學院走到醫學院,聽起上嚟好似大纜都扯唔埋,希望走出comfort zone嘅我,可以順利畢到業,換個跑道,繼續保持初衷,幫助有需要嘅人。」

有網民就猜測Maggie疑是讀護理學課程,但她未有正面回應,加上碩士課程只讀兩年,所以梁凱寧較大機會讀關於管理的課程。有網民搞笑地留言要做她的病人,她都以「睬!」來回應,不過亦有不少網民鼓勵她,為她轉科感到驕傲。

圖: ig@梁凱寧

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓