【港姐2020】謝嘉怡獲肥媽提名參選港姐 肥媽授減肥餐單助Lisa三星期減5kg

2020.09.02

TVB年度選美節目《香港小姐2020》完滿結束,來自蘇格蘭的海外佳麗謝嘉怡Lisa在決賽當晚以大熱姿態奪冠,被封為近年最美的混血港姐冠軍。Lisa由藝人肥媽提名參賽,據悉一開始從海外回港見完TVB高層余詠珊及樂易玲後,被要求瘦身參賽。

新出爐的2020年港姐冠軍謝嘉怡,曾在比賽初期的記者會上透露自己積極瘦身備戰,更成功用3星期時間減掉5kg

Lisa獲提名人肥媽教路減肥,透露每日早餐只食一塊麵包,配以蔬菜、番茄及些許鹽,偶爾在早餐後食一點梳打餅。

另外,肥媽建議她少食多餐,一日可以食45餐,但份量就要少。在肥媽的指點下,加上在隔離期間努力運動,Lisa3個星期減掉5kg,減至約48-49kg參賽。

圖及來源:TVB、IG@謝嘉怡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓