【流行經典50年】張振朗與賴慰玲合唱《明知故犯》被tune到走音仍獲網民讚好聽

2020.09.07

TVB劇集《反黑路人甲》正值熱播,劇中一眾演員出席音樂節目《流行經典50年》為劇集宣傳之餘更大展歌喉。在劇中有感情線的大小姐蔣千霞(賴慰玲飾)及臥底高彬(張振朗飾),在節目合唱《明知故犯》,更獲得不少網民讚賞。不過新秀歌唱比賽出身的張振朗就覺得有點美中不足。

賴慰玲與張振朗在《流行經典50年》合唱《明知故犯》,不少網民都讚兩人合唱有驚喜,唱得感情投入之餘亦相當好聽:「下 張振朗唱歌咁好聽嘅」、「兩位都唱得好投入,人靚歌甜 好好聽」、「賴慰玲你唱得唔錯呀,張振朗唱高音好穩定」。

雖然網民收貨,不過當事人之一張振朗就嫌表演有點美中不足,在IG表示「點解公司可以幫我由冇走音tune到走音既?笑左」。


圖及來源:TVB、IG@張振朗、賴慰玲

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓