83歲余慕蓮肺纖維化或需靠吸氧保命 嘆身體變差:醫生話冇得醫都係等時間

2020.09.11

年屆83歲的資深藝人余慕蓮,近年屢傳身體健康情況變差,令人擔憂。早前她接受《東張西望》訪問,指自己患上耳石移位而經常頭暈,更試過在街上跌倒,幸有路人扶她起身。最近她接受傳媒訪問,透露自己因肺部健康出問題而留院8日,慨嘆身體已大不如前。

余慕蓮指自己早前有幾聲咳,因擔心患上新冠肺炎而入院檢查,最後發現是肺纖維化,要留院8日接受治療。同時,她慨嘆身體大不如前,耳石移位之後又有肺纖維化。

她形容身體狀況「咁佢就唔係好痛」,不過呼吸經常不暢順,行幾分鐘左右就會喘氣,直言「醫生都話冇得醫,宜家等時間,唔知遲啲又要吸氧氣」。

單身的余慕蓮一直是獨居狀態,疫情期間加上身體不方便,除了求診之外,她長時間留在家中。她表示幸好有朋友伸出援手,照顧她的生活起居。另外,她已聘請外傭,將會在月底來港。

被問及醫藥費會否成為生活重擔,余慕蓮透露有一些醫生知道自己平時會做義工及捐錢建立學校,所以直接豁免診金。向來樂善好施的她,在退休時更捐出大部分長期服務金作興建學校之用,令人敬佩。

圖及來源:TVB、開電視

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓