32歲黃庭鋒中大碩士畢業後玩TVB台慶 嬴51萬獎金夠畀首期買2房單位上車

文: Ling Kwok
2020.09.23

雖然目前開始有專家唱淡樓市,但現時買樓都不是容易之事,至少儲首期都是一條艱辛的路。不過TVB藝人黃庭鋒就比較幸運,能夠儲到足夠首期,擬以500萬買天水圍濕地公園附近新盤的2房單位。

TVB藝人黃庭鋒本來是體育老師,因為其中一位學生的家長是陳芷菁關係,經她介紹於2016年加入TVB,並以半工讀形式修讀香港中文大學體育系文學碩士學位。

後來2018年碩士畢業後,參加了當年的TVB台慶,非常幸運地贏得51萬獎金。據知兩年後,黃庭鋒手中的51萬獎金足以變成首期。而近期新地推出天水圍Wetland Seasons Park 3期新樓盤,黃庭鋒都有陪父母睇樓,預計用400至500萬元左右購入1至2房單位。

黃庭鋒表示一切以母親意願為優先,因為自己一直沒有留意樓市,打算入市Wetland Seasons Park主要母親喜歡濕地公園的概念,打算舉家由九龍搬入天水圍。雖然地理位置較為偏僻,不過黃庭鋒母親認為未來會有更好的交通配套。

圖:IG@黃庭鋒、Wetland Seasons Park

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓