【食用安全】大埔港媽執蝸牛返屋企想炮製法國蝸牛 食安中心不建議食用:會連命都無

文: Ling Kwok
2020.09.25

本港天氣最近屢下暴雨,而充足的雨水令吸引不少蝸牛現身。有網民近日表示,他的同事母親較早前在公園一次過執9隻野生蝸牛回家,更興致勃勃地表示要製作法國蝸牛。不過食安中心見到之後,立即發帖回應阻止,因為係會死人!

該網民向Facebook專頁Day Day Explode 日日爆投稿,講到同事母親在外執了9隻野生蝸牛回家,欲煮法國蝸牛。同事聽罷就:「阿媽,你邊個friend咁好請你食法國蝸牛。」其母直言在公園執回家,該同事即時制止,叫母親把蝸牛放生。據知同事母親有和朋友討論如何處理蝸牛,後來同事就勸母親:「蝸牛係唔食得㗎!」最後幸好沒有炮製法國菜。

其後食安中心留意事件,即時在Facebook發文,提到野生蝸牛不能胡亂食用:「野生蝸牛存有寄生蟲嘅風險較高。呢啲寄生蟲亦會嚴重影響食用人士嘅健康。過去,台灣就曾經出現多個食咗野生捕捉嘅蝸牛而感染「廣州管圓線蟲病」嘅個案,部分人更因此連命都無埋。「廣州管圓線蟲病」係由一種叫「廣州管圓線蟲」嘅寄生蟲所引致,呢隻蟲蟲可以入侵人嘅中樞神經系統,引致腦膜炎,嚴重更可令人死亡!雖然徹底煮熟蝸牛可以消滅寄生蟲,但蝸牛從生長環境中積存體內嘅化學污染物就唔能夠消除,食物危害依然喺度。」

圖:Day Day Explode 日日爆食安中心

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓