【食用安全】一文睇清12款通過檢測安全雪糕 其中3款雪糕零添加劑/不含類雌激素!

文: LorLor Lee
2020.10.02

雪糕是無論大人同小朋友都喜歡吃的飯後甜品,但大家又知不知道,不少雪糕都含有防腐劑山梨酸、人工色素、類雌激素等。集合消委會2020年最新檢測市面上20款雪糕,當中有3款雪糕不含添加劑,而生物科技公司「水中銀」亦有通過完全通過毒性檢測的雪糕樣本結果,整理出12款安全雪糕名單。即刻睇睇有邊幾款雪糕啦~

消委會2020年最新一期報告中檢測了20款不同品牌不同口味的預先包裝雪糕及冰凍甜點,當中有3款不含添加劑、色素、防腐劑等天然雪糕。而生物科技公司「水中銀」亦曾檢測市面29款雪糕樣本,有12款通過完全通過毒性檢測。


「水中銀」在雪糕樣本中檢測到類雌激素、食用色素及防腐劑等化學物質。食用含類雌激素的食品可能會導致癌症,不育,性早熟,肥胖,神經系統紊亂等問題。另外,食用過多色素及防腐劑有可能會引導兒童的過度活躍,或對兒童發展造成影響。

Click圖睇睇安全雪糕名單:

根據消委會6月報告顯示,有3款雪糕不含添加劑、色素、防腐劑等,包括Movenpick Vanilla Dream Ice Cream、HäagenDazs 士多啤梨雪糕以及HäagenDazs抹茶雪糕。

資料來源:消委會、水中銀


即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓