老爺陪2歲孫女玩身體接觸勁過火 摸心口又掐臀部 引起港媽不安:佢唔覺有問題

文: Ling Kwok
2020.10.02

近日有位港媽在討論區大吐苦水,事關家中老爺經常陪年幼女兒玩,但其身體接觸過火,而且愈來愈過分,引起港媽擔憂,不知如何啟齒,於是在討論區發文,問及網民的意見,此番說話引起網民熱烈討論親子話題。

該名港媽於討論區「親子王國」發文,問到「老爺搣呀女patpat到底有冇問題?」講到女兒快2歲,而且一個月會去老爺奶奶家食飯1-2次,而每次上去發現老爺都很愛摸女兒,她說:「我明白有啲長輩對小朋友冇咩避忌,單純地想同佢玩同埋錫佢。而家個女識行識跑佢都係鐘意捉住佢格拉底兼心口,我哋有出聲話由得佢自己行,老爺就話驚佢跌。」

然後她又憶起:「三個月前有次上去我個女坐梳化食餅,佢就坐佢前面撩佢玩,我已經同佢講俾佢食埋嘢先玩佢又唔理,玩玩下由我女隻腳掌摵到伸埋隻手入去褲入面大脾位,我叫佢唔好再搞住我個女食嘢。」想示意老爺可以收一收手。

不過最近一次到食飯,港媽又見到老爺有摸孫女心口,她說:「我哋又照樣話唔好成日捉住佢,今次玩玩下又多咗樣嘢,就係玩搣搣,睇睇下書同個女玩得開心,佢開始搣面,我就一直望住佢哋連電視都唔睇。搣完面我個女走咗佢又叫我個女返去俾佢搣Patpat,我心諗你講笑咋掛?之後個女行去老爺度就俾佢搣面,搣完面下一步真係搣Patpat!好嘔心! 佢係兩隻手都揸哂落去,唔係搣,係揸!」引起港媽非常不安,即馬上大聲叫老爺不要再搣,搞到女兒被嚇倒。而老爺只以哈哈笑回應,「完美唔覺得自己有問題。」

網民見狀,就叫港媽要與老爺講清楚「介意就講啦!無問題!個女係你的」、「咪直接開聲同佢講,聽唔明哈哈笑我會直接白d講,叫佢檢點d」,希望事主不要啞忍。

來源:親子王國

圖:unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!