35歲衛詩雅激罕派福利曬白色泳衣照 網民睇到流鼻血:點解你會冇人追㗎

文: Ling Kwok
2020.10.07

向來少有走性感路線的35歲衛詩雅(Michelle),她的Youtube頻道早前已有10萬人訂閱,於是就向網民收集意見,慶祝打破10萬大關的方法。結果不少網民都希望衛詩雅可以著泳衣大派福利,而Michelle也順應網民的意見。

衛詩雅自言少有走性感路線,加上身材又不是太好,除了渡海泳之外也少有泳裝上場。因此今次應網民意見著泳衣,笑言都要搵啲嘢做下,並約同門師弟陳家樂一起去滑水,又模仿關智斌與吳千語的滑水短片。

雖然衛詩雅自嘲冇咩睇頭,但仍然一大班網民留言睇完她的泳照後流晒鼻血,又讚她的腳趾好靚。不少人被衛詩雅的健康形象吸引,難以相信35歲的她仍然單身,於是留言問她:「點解你咁都會冇人追㗎?」

而衛詩雅的10萬短片中,好朋友陳家樂一同滑水,跌落水更因為衝力太大關係,搞到流鼻血,實在是好朋友!

圖:IG@衛詩雅

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓