【港姐2020】亞軍陳楨怡淡妝出事拍節目現「矇豬眼」 網民指似未瞓醒:對眼得返一條線

2020.10.07

今屆港姐賽事備受關注,冠亞季軍仍是近期話題人物。亞軍陳楨怡Celina熱愛戶外活動,最近就與娛樂新聞台主持鄭衍峰一齊拍節目滑水,在水上大展身手。除了滑水,陳楨怡亦接受鄭衍峰訪問,大談當選港姐亞軍的心情。

當日陳楨怡去滑水,以淡妝上陣。之後她與鄭衍峰坐在浮板上聊天,鏡頭近距離拍攝陳楨怡。在近鏡特寫下,見到陳楨怡全程瞇眼,未知是因為陽光刺眼抑或滑水時海水入眼。

有網民留言指她淡妝造型一般,形容她「個樣好似呢 瞓未醒大細眼」、「隻眼太細+唔靚」。有網民就分析她「矇豬眼」的原因:「唔知係陳楨枱被海水醃襯(親)對眼,定係佢對眼望正太陽光」,又直言她「對眼得返一條線,非常之唔靚」,認為幕後見到這個情況,應該要即時處理:「應該要幫佢執靚靚先至出鏡」。

亦有網民認為部分人對港姐太苛刻:「其實 TVB 吾(唔)應該叫港姐什(甚)至藝人在“下雨天”拍攝水上活動,比著任何一個人都會露晒殘樣什(甚)至身體不適」,又認為她滑水時難免會有海水入眼,在這個情況下仍要硬著頭皮接受訪問,結果拍攝效果不佳,對藝人並不公平。

圖及來源:IG@陳楨怡、TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓