馮盈盈積極睇樓準備做業主 心急率先參觀大圍站上蓋矚目新樓盤

文: Ling Kwok
2020.10.09

講起馮盈盈置業,大家最印象深刻都是她與前男友Martin於何文田曾共築愛巢,遺憾兩人分手收場。現時馮盈盈租住南昌站上蓋的匯璽,但仍不阻她想再做業主的心,繼之前睇過康城Sea To Sky樓盤後,她又有新動作。

大圍站上蓋新樓盤柏傲莊即將開賣,日前該樓盤的示範單位仍未開放供公眾參觀,但馮盈盈經率先親臨位於荃灣愉景新城的售樓廠參觀示範單位。

事後馮盈盈參觀示範單位後與新世界發展營業及市務部總監黃浩賢合照留念,然後直認自己一向鐘情新盤,對今次大圍站上蓋的新盤有很大興趣。

新世界及港鐵發展的大圍站上蓋柏傲莊I期,預料日內正式開價,並隨即收票和開放示範單位予公眾參觀。據知這個樓盤是市場年度重點樓盤之一,因地理位置及交通配套關係,外界推測呎價可能近兩萬,而樓盤主打大單位,應符合馮盈盈想與家人同住的要求。

圖:IG@馮盈盈、柏傲莊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓