蘇玉華潘燦良拍拖24年突簽字成夫婦 原來因一位朋友激發結婚念頭添名份

文: Ling Kwok
2020.10.09

蘇玉華與潘燦良拍拖24年,今年5月份突然入紙登記註冊結婚,結束愛情長跑。日前蘇玉華出席活動時婚後生活沒有太大分別,都是自然地存在,深信大家日後還是會開心快樂的生活,感情無堅不摧。

未簽紙結婚之前,蘇玉華覺得結婚只是一個儀式,如果兩人關係穩定又舒適的話,隨時有得見又視對方為終身伴侶,其實沒有必要簽紙。不過當她與潘燦良選在疫情下簽紙結婚,就講笑話要搵啲細藝做吓,既然有時間又覺得應該做,所以就簽紙。

話雖如此,但令蘇玉華決定結婚,其實源自於一位朋友,早前她有位朋友離世,而這位朋友是男同性戀者,離世當天她到了醫院,朋友的同性伴侶見到她後就耿上擁抱她大哭來。蘇玉華憶述對方的話:「佢當時話: 『我邊個都唔係!我唔可以幫佢做任何嘢,我唔可以幫佢簽任何嘢,我咩都唔係!』」蘇玉華當下聽到一時不懂反映,只覺得好震憾,讓她細思婚姻的意義。

蘇玉華想到將來如果其中一人發生意外時,不能幫對方簽紙,或者無法做做任何事,覺得將是一個最大的遺憾,當下想起已經雞皮疙瘩,就算一直不會信奉一紙婚書,但如果由另一個角度睇,他們決定結婚。

圖:FB@蘇玉華

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!