【2020落選港姐】廖慧儀疑派帽搭上「翻版羅仲謙」 正印男友深夜發文:突然狠心離開我

文: Ling Kwok
2020.10.11

《2020年香港小姐競選》中,有「狂野港姐」之稱、五強止步的的落選港姐廖慧儀(Jessica),在比賽後仍然是非多多,被網民指是姣精後,近日被爆背着拍拖年半的男友Sam與《後生仔傾吓偈》的孔德賢(Danny)搭上。

有指廖慧儀拍拖年半的男友Sam近日在限時動態分享孔德賢的IG首頁截圖,明言:「Stop finding my gf please!」而兩人對話截圖疑似曝光,孔德賢與廖慧儀多次私下約食飯,男方主動接送,又以Bae稱呼對方 ,引來女方男友Sam嬲爆出文公審,深怕自己頭上頂綠帽已笠到落腳趾尾。 

廖慧儀與Sam拍拖年半一直非常恩愛,經常在社交平台上放閃,直頭影埋婚紗相,感情看似深厚。而女方因參選港姐後,惹來不少是非,被網民直指是姣精,男友Sam二話不說出面留言為女友護航,可說是愛女友愛到出晒名。

可是這段情近日已經玩完,男友Sam於深夜上載兩人曾經甜蜜的合照,卻留下傷心的句子,內容如下:「同你一齊呢一年半,大大小小傷心既事我都陪你經歷過,係你有低潮困難嘅時候,我從來無離開過你身邊,而點會你要選擇咁樣對我,去報答我一年半對你嘅所有付出,我一直當你係一家人,點解要選擇因為1d小問題,而突然狠心離開我?係咪因為入咗娛樂圈,擴闊咗眼界,回頭看所有嘢覺得我甚麼都不是?」言行間似是被冠上莫須有罪名的Sam,直言覺得女友入娛樂圈後為人變了,更似是若有所指,暗示女友找到另一個更有將來的碼頭,而離他而去。

圖: ig@newayee、samcheungkc

【港姐2020】亞軍陳楨怡淡妝出事拍節目現「矇豬眼」 網民指似未瞓醒:對眼得返一條線

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓