【吃掉前男友】林欣彤自爆面對前男度出軌願拋低自尊 下跪挽留對方遭拒:佢好灑脫咁離開

文: Ling Kwok
2020.10.12

2010年出道的林欣彤歷來不乏戀事,但過程不太順遂,2015年有指被初戀男友家暴打腫眼睛,而她曾透露因感情事患過情緒病。早前她在ViuTV節目《吃掉前男友》與女主持莊韻澄(Xenia)、張惠雅(Regen)、張蔓姿(Gigi)、張蔓莎(Sabrina) 及蔡寶欣(Pony)大講心事,提起了自己發現男朋友出軌的遭遇。

林欣彤重提前度男友出軌的不快事,表現看來有點淡然。她講到有日與前男友於凌晨講電話,對方忽然自爆出軌:「嗰刻我聽到之後係咁喊,但係冇收線嘅。我地有繼續討論呢件事。雖然聽到佢都喊緊,但係我feel到佢好似唔係想氹返或者挽留我咁。」

事後林欣彤整晚都沒有睡覺,她得知男友第二天與朋友食早餐,於是她亦有跟上。她覺得男友做錯事都好,都不及她內心不想失去對方,所以趁屋村平台沒有人時,就下跪求對方復合:「我話你可唔可以唔好離開我。尋晚講嘅嘢都唔緊要喇,當無發生過喇。然後,嗰男仔就話要去朋友到,就好灑脫咁離開咗。」

林欣彤提起這段傷心記憶笑言自己已經放下,再次回憶起亦沒甚麼感覺。反而,在旁的一眾主持聽到眼泛淚光,張蔓姿和張蔓莎更感觸落淚,張惠雅直頭想講粗口。

圖:ig@林欣彤、《吃掉前男友》

 

49歲小儀重提刻骨銘心7年情至今仍難忍淚水 自爆情路坎坷每段情敗給男方出軌

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓