朱智賢拍行山片網民留言問「點解要做小三」 Ashley態度寸爆14字回應對方

文: Ling Kwok
2020.10.13

朱智賢(Ashley)今年4月被爆背男友謝東閔偷食,與人夫黎振燁特意到屯門深山車上食蛋糕,朱智賢事後被TVB雪藏,至今事發半年仍未有演出機會。近日她就轉型拍Youtube片,帶大家行山。

朱智賢上載行山短片,為復出試試水溫,不過反應頗為冷淡,目前仍未有1000個收看。而短片就以「朱遊記」為名,第一集便已挑戰難度頗高的「香港三尖」之一青山,Ashley還分享自拍打卡的靚位。

而片未Ashley大講感受,似乎有弦外之音,她說:「每次行山見到啲路好崎嶇其實都會驚架,但係我成日覺得行山同人生好似,你見到條路好難行,但係當你行過咗之後就會覺得好神奇,又過咗關。所以啲人就話,關關難過關關過,係講得好啱。你專注係眼前步伐,逐步逐步咁嚟,咁之後就會過咗個難關,呢個係我嘅一啲體會啦。」

雖然反應未如理想,但亦有網民支持。不過有網民就重提她偷食事件:「點解要做人小三呀?明明自己都有男朋友」誰知朱智賢親自留言回應:「點解要留言呀?明明自己乜都唔知」態度可算是寸爆。 

圖:IG@朱智賢

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓