負債老公係長子嫡孫奶奶每月兩萬利誘生仔 新抱仍堅決拒絕 獲網民大讚:咁先係負責任

文: Ling Kwok
2020.10.19

現時有不少夫婦因為開支及教育問題,未必考慮計劃有下一代。不過如遇上傳統思想的父母,就會有被催生的事情發生。近日有位網民投稿到Facebook專頁「生仔要考牌系列」,講到奶奶不斷向其大伯的老婆催生,奶奶更出錢利誘,仍遭到拒絕。

該名網民為家中的三新抱,她講到其大伯計劃結婚,奶奶眼見其第二、三兒子結婚後未有所出,加上大兒子是長子嫡孫,於是奶不斷促催他們生仔。不過三新抱講到她大伯有欠債多年的問題,她又覺得大伯的女朋友就算已經30多歲,但為人仍很孩子氣,被問到甚麼時候生仔,竟回應:「唔識湊喎」令三新抱覺得費解。

而奶奶鍥而不捨地表示「湊湊下就識㗎啦!」不過大伯的女友卻回應:「咪試下湊一陣囉,如果湊唔掂咪拎去畀社署收養,或者請個工人24小時照顧佢,自己可以咩都唔使理,得閒咪去睇下bb囉!」

就算奶奶開口表示每月資助兩萬,大伯女朋友仍然拒絕,因為她不想因為送小朋友返學,要太早起床。三新抱說罷便評論大伯與女朋友兩人:「真係未見過有啲咁嘅人!呢對夫婦如果結得成婚,生咗小朋友真係大鑊!」

雖然三新抱覺得大伯他們不負責任,但網民卻力撐大伯的女朋友,指拒絕才是有責任的表現,「我覺得個大新抱好丫,有自知之明,總好過生左出黎先唔理佢,同埋佢講到咁,都係比說話奶奶聽,等佢唔好迫佢生,可能人地真係唔想要呢?唔想要而唔生,係一個負責任嘅行為,無問題喎!」、「為咗兩萬蚊生仔,先係不負責任!」、「佢係專登咁講啦,明顯想耍走你奶奶,如果唔係生左先算,唔會出到錢收買都傾唔掂,三新抱為何咁認真,口氣好酸喎!」想不到三新抱的一番話,引起了網民的熱烈討論。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓