蘋果Apple MagSafe 無線充電配件外媒開箱實試 AirPods、Android手機都用到!

2020.10.22

蘋果Apple推出全新iPhone 12系列之外,更帶來全新MagSafe無線充電配件,開放預訂當日就被果迷搶購一空!最近外媒MacRumors就率先開箱 MagSafe充電器,實測磁吸充電效能,更發現舊型號iPhone、AirPods和部分Android手機一樣用得到,即刻一齊睇睇!

在MacRumors開箱片率先公開MagSafe充電器包裝,可見維持一貫蘋果簡約風格,而盒內只有附有連接USB-C充電線的MagSafe,沒有附上火牛。用家想要達至15W 無線快充,需要另購搭配官方20W USB-C Power Adapter以上的火牛方可。

MagSafe無線充電功能可以支援iPhone 12系列外,亦支援Qi無線充電。MacRumors就實試了其他裝置是否一樣可以進行充電,包括iPhone 11 Pro MaxAndroid 手機、AirPods等結果都可成功進行充電,只是裝置背後沒有磁石而做不到磁吸效果。

另外Apple Watch亦進行了實測發現不可以MagSafe進行無線充電。

除了MacRumors之外,其他外媒Android PoliceAndroid Central等都有以Android 手機進行實測,發現Samsung Galaxy Z Fold2Google Pixel 5一樣可以使用。

來源:mac rumorsAndroid policeAndroid Central

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓