哥哥裸辭每日打機瞓覺 未來大嫂過夜要3人屈一間房 港女崩潰患抑鬱:每日都要忍住道火

文: Ling Kwok
2020.10.22

有兄弟姊妹的人,大多希望家裡能有個人空間。最近有一名港女在網上大吐苦水,講到比自己大6年的哥哥近期裸辭,可是日復日在家中打機,沒有找工作的意圖。加上哥哥女友有事要來家過夜幾日,3個人逼睡同一間房,令港女壓力很大。

該名港女在Facebook專頁「生仔要考牌系列」大吐苦水,講到家中哥哥比自己大6歲。雖然已經30多歲,可是為人仍玩世不恭。惟家人比較疼愛他,就算他每月只給2000元家用,便「當自己係上帝」,所以港女自言:「我就係我講十句都唔及我哥講一句,更導致我喺屋企零地位,無人會聽我意見,我講完嘅嘢草草打發我就算。」

港女繼續訴說自己抑鬱的原因,源於她的哥哥早前裸辭:「我哥一句話唔想做就辭咗職!依家日日喺屋企瞓同打機,每個月畀二千家用就當自己係上帝,佢女朋友仲經常上嚟過夜,講緊一個禮拜上嚟瞓四五晚,即係我哋三人瞓埋同一間房」

不幸的是,因為疫情關係,事主要在家上課,「喺屋企就同我哥同佢女朋友累鬥累,夜晚根本瞓唔到覺,兩個中意就開燈,一係就細聲講大聲笑,再唔係就喺房入面食嘢,食到成浸味,兩個完全唔理人感受,唔當間房我都有份。」

再者事主不滿哥哥女友沒有整理好自己個人衣物,「而我媽就要幫埋佢洗,晾,摺同埋熨」,事主媽媽略有微言,哥哥就搬出「我有畀家用」為理由,而事主表示:「不過我最頭痕都係依家儲唔到筆錢搬出去住,仲要三個人逼埋一間房,前排仲因為咁而有埋輕度抑鬱。每日見到條女同我哥都要忍住道火,我驚理智線斷咗果刻就會發生倫常慘案。」

網民看過事主大吐苦水後,均留言表示:「其實我唔明點解咁多父母都縱男輕女,明明好多時候都係女慣家好多。」,同時又不滿事主哥哥以為給2000元家用就以為自己「大晒」,可是無奈的是事主仍是學生,無能力搬出去住,叫事主暫時忍一忍,長大後再努力脫離這個家。

來源:Facebook專頁「生仔要考牌系列

圖:Unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!