司徒瑞祈開車仔麵店獲圈中多名好友撐場 與男友相愛9年仍糖黐豆IG密密放閃

文: Ling Kwok
2020.10.27

曾是TVB青春偶像劇《赤沙印記@四葉草.2》的主角之一的司徒瑞祈,自從離開TVB後,專心搞飲食生意,由零做起開車仔麵店,至今搞到有聲有色,有不少好友特意捧場。而司徒瑞祈經歷過人生高低起跌,幸得男友Gary在身邊。

司徒瑞祈現年41歲,2017年離開TVB後,就轉行搞飲食生意賣車仔麵。他在TVB的日子裡擁有不俗的人緣,舊同事、朋友不時會主動幫襯,阿水不忘合照留念。

司徒瑞祈的IG中,除了有店鋪相關的分享外,還有一名男子經常出現,就是男友Gary。兩人雖然沒有公開關係,但大家眼中都是一對,而且各自出現在對方的朋友聚會上。

去年10月,他們到日本看「第3,000次日出日落」慶祝兩人相愛9周年。據知Gary的職業是空中少爺,所以兩人之前拍拖都會到處旅行玩樂,每次有IG有合照,好友們都會留言︰「幾時結婚?」、「你哋真係Sweet!」,看來恩愛程度不減。

圖:ig@司徒瑞祈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓