戴祖儀率領TVB「後生仔」扮學生妹跳舞 被網民指抄襲ViuTV女團YOLO:好尷尬

2021.04.20

最近戴祖儀及一眾《#後生仔傾吓偈》KOL出身的藝員拍攝新劇《青春不要臉》,不時在IG分享學生妹打扮。在拍劇等埋位期間,她與4位「後生仔」KOL(波波黃凱儀、Yanyan陳欣茵、Sandy杜穎珊及Jojo黃紫恩)起舞大跳K-POP DANCE。戴祖儀站在中心位置率領眾人,驟眼看去有幾分女團味道。

戴祖儀表示這段舞蹈是半小時成品,又hashtag「#青春不要臉 #埋位啦」,相信是在拍劇期間拍攝該短片。

不過網民見到5位女生穿上校服列隊形跳舞,認為與早前ViuTV推出的劇集《YOLO的練習曲》中的女團YOLO有異曲同工之妙,直言睇到好尷尬。

由20名女生組成的YOLO女團,亦曾以學生校服造型跳舞及拍MV。

圖及來源:IG@戴祖儀;ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓