【後生仔傾吓偈】馮盈盈節目上首度正面談舊愛婚訊 開玩笑指婚姻好小事:結咗都可以離

2020.10.29

港姐冠軍出身的藝人馮盈盈,去年年底與醫生男友Martin分手,4年情斷。早前就有報道指Martin有新戀情,更惹來入紙結婚疑雲。被問及前度傳出婚訊,馮盈盈當時就表示沒有回應。最後Martin在社交平台否認結婚,不過就曬女友合照公開新戀情。

最近《#後生仔傾吓偈》講到「前度結婚」的話題,一眾主持都期待馮盈盈的回應。而馮盈盈亦首次在節目上大方談及舊愛,指自己透過新聞才知道Martin傳出婚訊,又表示大家雖然是朋友,但不會因一些芝麻綠豆小事特別互相通知。

主持之一的陸浩明就笑言結婚「又唔係咩大件事」,馮盈盈就開玩笑指「結咗都可以離,係未先?所以唔係咩大不了嘅事」。被問及會否出席前度婚禮,馮盈盈就表示會去,又笑言會扮到最靚,後補充指「我唔會特登(扮到最靚),但係我控制唔到我都冇辦法」。

如果前度婚訊屬實,馮盈盈就表示自己會大方祝福,解釋自己當時不多作回應是因為知道婚訊是假的,並不是因為小氣及呷醋

圖及來源:TVB、IG@馮盈盈、麥明詩

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓