【木棘証人】張秀文演活貪錢港女現實勁孝順 為母醫病不惜退學打工住劏房養家

文: Ling Kwok
2020.10.30

近期大家有睇TVB劇集《木棘証人》的話,都會對劇中飾演羅子溢(原名:羅仲謙)的前女友張秀文咬牙切齒。因為她貪錢又拜金,身在福中不知福之下,背著男友出軌,被揭發後仍然理直氣壯,令網民睇完都大叫Yuki好乞人憎!

雖然張秀文在劇中性格很自我,將出軌一事諉過羅仲謙不夠關心自己身上,但現實中的她卻是很懂事,而且不貪錢。據知公屋出身的張秀文,為家中最細。本來她未入行前本來入讀香港大學的化學系,可惜於就讀大學一年級時母親患病,為了賺錢幫補家計及媽媽治療,所以張秀文最終退學做兼職養家。

後來經濟許可之下,張秀文繼續學業,考入城市大學修讀工商管理學系,就算讀書期間也有幾份兼職,分別做模特兒、兼職售貨員以及到酒吧當拳手。後來加入娛樂圈後,張秀文收入不多,曾經一個月只得數千元,又租住過九龍城的劏房,為了慳錢買衫也會買淘寶貨。張秀文曾坦言因為收入不穩定,試過要借貸度日,銀行戶口只剩下56.4元。

雖然現在的張秀文的星途雖然平平,但經濟能力許可,現時以1萬4千元租住將軍澳一個400多呎的單位。就算要靠自己,但她沒有感到自卑,也不會靠男友,自言正在努力儲錢等待上車。

圖:《木棘証人》截圖、張秀文IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓