馮盈盈18歲生日爸爸送2萬蚊名牌手袋 如今身價幾級跳最少有5個Hermes 夠晒畀首期

文: Ling Kwok
2020.10.31

港姐冠軍出身的馮盈盈雖沒有另一位港姐蔡嘉欣愛曬手袋,或整個衣櫃都放滿手袋,但她其實也不乏名牌手袋鎮宅,而且曬名牌也曬得很有技巧,前前後後都在IG的限時動態Show過幾款Hermes袋!

為馮盈盈曾在節目《後生仔傾下偈》上透露,人生第一個Hermes就在18歲生日時,收到爸爸所送嘅Hermès Picotin Lock Bag。馮爸爸之所以如此揼本,原因是想馮盈盈可以培養品味,而且讓同學可以欣賞靚嘢。

馮盈盈因為爸爸而打開了Hermès之門,最記得2016年港姐面試當日,馮盈盈手拎Hermes紫色Garden Party到場,成為全場焦點,該手袋大約價值3萬元。此外,馮盈盈分別出席兩次TVB高層樂易玲小姐的飯局,她都帶上Hermes的Constance Bag及Lindy,兩款袋同樣價值約6萬元。

雖然觀看fyy的IG,見她多是孭比較小資的袋款出街,如Bally、Chloe、Vivienne Westwood等,但她曬袋有另類方法,就是只會在IG Story上曬Hermes袋,如Herbag及雙色Mini Kelly。據知fyy身上的mini kelly是拼色款,而且需要訂製及只接受VIP嘅訂單,價錢方面,據訂製價約為20萬港元。所以話馮盈盈擁有的Hermes袋,合共可以畀到首期。

圖:IG@馮盈盈、Hermes

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓