周勵淇楊茜堯同年同月同日生 兩大靚媽聚首41歲皮膚緊緻仍似少女

文: Ling Kwok
2020.11.02

周勵淇與楊茜堯(楊怡)兩人自2018年合作TVB重頭劇《再創世紀》而結緣,原來兩人都是1979年8月30日出生,所以彼此一見如故。早前兩位靚媽世紀聚頭,大家都是41歲,但外形不輸其他少女!

兩位靚媽周勵淇與楊茜堯見面後更新IG,其中楊茜堯表示:「回想上一次見面,已經好像是很遙遠的事,原本一年多前定下的約會,但因為疫情關係,等了又等,等到今天才能見面!以後不再是只有我和你見面,而係可以拖兒帶女一起見面啦,緣份真奇妙!」

至於周勵淇就興奮地說:「終於終於終於我哋終於見面了~從懷孕到現在整整一年多,因為疫情關係一直都沒有見面,從少女到少婦現在成為媽媽,緣分這種東西真的很奇妙!我們是同年同月同日生的,也是同年懷孕同年生BB。這種機會率大概是千分之一吧!唔知我哋前世係咩關係呢!珍惜這種緣份!很高興今日小珍珠來看弟弟Morris!希望好快可以一齊去街街!」

兩人笑言將仔女已對了親家,年紀輕輕已是青梅竹馬。周勵淇與楊茜堯除了同年懷孕做媽媽外,兩人也是入行後才改名,好似周勵淇本來叫周麗淇;楊茜堯本來叫楊怡,兩人所做的都很相似,相信兩人有很深緣份。

兩大靚媽聚首,不少網民都大讚她們保養得宜,完全不似生過BB,皮膚緊緻得仍似少女。

圖:IG@周勵淇、楊茜堯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓