29歲林秀怡疑被TVB雪藏一年多終獲解凍 IG宣布即將拍新劇公開新角色金毛造型

2020.11.05

現年29歲的TVB藝人林秀怡,去年年中傳出遭TVB雪藏的消息,長達一年多未有獲安排拍攝劇集。工作量大減的林秀怡,趁空閒時間發展副業,包括經營餐廳、網店及投資美容院等,另闢財路。最近,她在IG分享新髮型,並透露自己終於要拍新劇,令不少網民為她感到高興。

林秀怡染了一頭金毛,令人想起她在《婚姻合伙人》的演出。她表示自從拍完《婚姻合伙人》之後就不想染任何顏色的頭髮,甚至連髮型屋都不想去,每次染頭髮都是因工作需要。

三年後,林秀怡重拾一頭金髮:「今次都係因為劇集,係啊,我拍劇啦 ,雖然係一部短劇,不過我都會做足準備」。她更希望頭髮生長能慢一點,讓自己不用補染太多次。

圖及來源:IG@林秀怡

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓