豹哥單立文扮John Lennon失敗 網民笑言圓領西裝打扮驚變袁國勇教授

文: Ling Kwok
2020.11.11

現年61歲的豹哥單立文一直以來與豹嫂胡蓓蔚十分恩愛,經常在社交平台上放閃。早前老婆由上海回港,並完成了14天隔離,豹哥在IG上特別分享一張與老婆在派對上一張舊照,意外地令網民爆笑。

豹哥在IG上分享了與老婆胡蓓蔚的合照,背景對某派對,豹哥留言道:「我和她在60年代的合照,記得嗰陣時係3毫子碗魚蛋粉⋯⋯」

相中的豹哥與豹嫂參加懷舊派對,兩人正是Cosplay知名明星人物,有眼利的網民就估到豹哥扮緊英國著名樂隊The Beatles(披頭四)成員John Lennon(約翰連儂);而豹嫂就扮英國已故歌手Amy Winehouse。

雖然有網民講得出,不過亦有網民就唔太認出豹哥扮緊邊個,直言豹哥一身灰色圓領西裝,反而似政府抗疫督導委員會專家顧問、港大微生物學系講座教授袁國勇,還有其他網民附和話似,真係十分搞笑!

圖:IG@單立文、胡蓓蔚

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓