去公園玩被小朋友打 對方家長爆粗鬧冇家教 3歲小孩一句冷靜回應KO怪獸家長

文: Ling Kwok
2020.11.12

早前有位港媽就在Facebook群組「生仔要考牌系列」,講到最近與3歲兒子到公園玩的不愉快經歷,兒子在玩樂期間,被一個比他大2、3歲的小朋友欺負,之後更與對方家長產生了爭執。

該名港媽就在「生仔要考牌系列」以「今日第一次係我喺公園同其他家長有爭執」為題,提到3歲兒子在公園玩「望遠鏡」設施時,有另一位5、6歲的小朋友突然過去搶住要玩,而對方身旁的家長卻似有還無地拉開小朋友。

雖然對方家長最初還會輕輕地說:「你整到細佬呀」、「唔好搶啦」、「小心呀」。

事主眼見兒子堅持要玩就建議兒子:「不如哥哥你排隊啦!」但雙方仍然爭住不下,對方家長突然說:「細佬你玩過第二樣嘢先啦」,這時對方的小朋友還意圖想對事主兒子「批踭」。

事主最終忍不住,向小朋友直說:「喂!你做咩搶唧?人哋玩先,你排隊啦」對方家長馬上火起,大罵事主「無家教」、「冇禮貌」等等,事主以「係你個仔唔守規矩先喎」回應。

而對方小朋友突然用力拍打事主的背,事主馬上阻止更指「你個仔打我個仔喎」,對方家長馬上周圍向他人的表示事主誣衊,更講到爆晒粗。

此時事主兒子冷靜說了一句:「姨姨,你唔好咁大聲講嘢啦」更告訴事主被對方用腳踢。雖然對方家長聽罷仍大罵:「教個仔講大話呀!無陰公呀!教個咁細個小朋友講大話!」但說著說著卻意興闌珊,最後黯然離去。

網民看過事主分享,認為對方小朋友才是冇家教的人,指對方家長「最大問題係佢唔覺得自己有問題」,亦認為事主小朋友的冷靜回應反映事主的身教,正確地明辨是非。

來源:Facebook群組「生仔要考牌系列」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓