工人姐姐暗黑早餐系列再獻新猷 張敬軒硬啃「鏗鏗聲」超硬熱狗許廷鏗:睇牙搵我!

文: 王庭芝
2020.11.13

歌手張敬軒自10月聘請了一位新的家傭後,自此就開啟了「暗黑早餐」系列的IG帖文,軒仔經常分享工人姐姐所煮的「暗黑早餐」,由於工人姐姐所煮的早餐配搭往往令軒仔大開眼界,忍唔住要公諸同好,網民也表非常「羨慕」軒仔有位創意無限的工人姐姐,為生活中增添不少樂趣。今日工人姐姐再獻新猷,炮製出稍為有顏色的料理,但沒想到是硬到可以敲出「鏗鏗」聲的熱狗。

張敬軒自上月起聘請了一位新的工人姐姐後,軒仔的工人姐姐早餐系列吸引大批網友留名追post,繼一連多日白粥、方包後,軒仔表示工人姐姐昨晚預告整吞拿魚三文治。

今早軒仔起床見到桌上的作品,貌相似乎不俗,至少色彩豐富,不再是白粥和方包,但話口未完,一拎起就見真章,熱狗的包底堅硬,用它敲碟可以發出「鏗鏗」聲,軒仔搞笑地加上hashtag「個包個Key係E6」、「個包鏗鏗鏗鏗聲」、「唔知是咪賀許廷鏗出碟呢」,帖文也吸引到牙醫出身的許廷鏗留言:「喂……咁硬既……我幫到你呀…… 棚牙」看來軒仔咬熱狗咬到牙爛都唔驚。

軒仔表示這位工人姐姐過去有廿多年照顧老人家的經驗,不過唔知係咪老人家的口味都比較清淡,所以工人姐姐初來報到時,頭炮早餐竟然是放涼了白粥配兩件腐乳,食到軒仔成朝有氣無力,緊接幾天他再食到燶底牛角包和各式各樣味道最清淡的麵包做早餐。

日前連「Chef LeMon」謝霆鋒都睇唔過眼,出手教姐姐整簡單的腸仔,不過第二日姐姐的作品再次令軒仔「驚艷」,成功煎燶全部腸仔。

都有網友都嘗試為工人姐姐平反,指她的廚藝和最初比較已經稍有進步,不過依然期待之後她會再做出甚麼新花款的暗黑早餐。

 

來源:張敬軒IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓