【無綫台慶2020】楊千嬅TVB台慶壓軸連唱3首慘情歌 網民狠批走音唔夠氣:第一句已炒車

2020.11.20

TVB日前舉行一年一度的台慶大騷,台前幕後一眾藝員及工作人員使出渾身解數表演。臨近節目尾聲,早前憑《多功能老婆》與李施嬅平分最受歡迎電視女角色獎項的楊千嬅,壓軸登場連唱3首代表作《少女的祈禱》、《飛女正傳》及《假如讓我說下去》。

一身黑色晚裝的楊千嬅,以壓軸表演嘉賓身份驚喜現身台慶,獻唱了3首慘情代表作。

不過楊千嬅的演出卻被網民狠批,不少網民直言其唱功一般,走音之餘亦不夠氣唱:「粒粒音都唔準又唔夠氣。唔好出嚟獻醜」、「呢三首歌唱到爛唱咗咁多年點解仲可以咁難聽」、「又走音又唔夠氣」、「唱咗幾千次嘅歌唱成咁?有幾專業?」、「除左走音,連氣都唔夠」除了唱功被批之外,楊千嬅的衣著及選歌亦遭到質疑。有網民認為一身黑鼆鼆的她,在無綫53週年台慶節目上唱慘情歌有點不吉利。

來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓