【踩過界2】秦沛闊別無綫3年回巢拍劇依然霸氣十足 與女兒首同場 姜麗文瞞拍動作戲

文: Ling Kwok
2020.11.22

TVB台慶重頭劇《踩過界2》近日播出,除了原型人馬王浩信、蔡思貝、張振朗之外,還有不少新角色加入。當中包括一些老戲骨如雪妮、胡楓,還有近10年都無拍過TVB劇的秦沛,一出場就充滿氣勢。

秦沛於《踩過界2》裡飾演王浩信所演的文申俠的師傅簡紹宏,是一名資深大狀,兩人將會在劇情後段反目成仇。而能夠找到秦沛久休復出,因監製林嘉華覺得秦沛的氣場夠大,實在是不二之選。

與此同時,秦沛與女兒姜麗文首度同場拍戲,雖然就只得一場警局場面,但女兒姜麗文坦言感到父親的氣場,忍不住一邊拍一邊喊。

不過戲外兩父女感情十分好,姜麗文怕爸爸擔心,所以都隱瞞秦沛會拍動作戲。而秦沛又點會唔知女兒拍動作戲呢?他擔心女兒會受傷,故意扮路過探女兒,免得自己囉囉孿,看得出兩人感情很好。

 

圖:TVB、IG@姜麗文

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓