陳凱琳曬姊弟童年照公開細佬IG 龍鳳胎弟弟Derek留鬚激似混血兒引熱議

2020.11.26

13年港姐冠軍陳凱琳,在18年與同為藝人的鄭嘉穎結婚,婚後誕下兩子並淡出幕前。雖然已甚少在幕前活躍,不過Grace經常在社交網站分享日常生活點滴。日前她在IG大曬與細佬Derek的童年照,同時表示細佬終於開了IG,更出手幫細佬呃Like。

陳凱琳公開細佬IG,對於細佬現在才開IG,她搞笑地表示「其實佢究竟知唔知而家喺2020 年㗎呢?」。作為資深IG用家,家姐陳凱琳出手幫細佬呃Like,希望大家多多支持弟弟。

細佬Derek與陳凱琳是龍鳳胎,以往Grace亦有在IG分享一家四口及家族的合照。陳凱琳皮膚較為白皙,而細佬Derek膚色較深。

五官深邃的陳凱琳在參選港姐期間曾被網友誤以為是混血兒,而Derek五官同樣深邃,帶有幾分混血感覺的外表一度引起熱議,不少網民認定二人是混血兒,不過陳凱琳之後澄清並非混血。

圖及來源:TVB、IG@陳凱琳、Derek Chan

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓