楊思琦避談圈外老公身分 指女兒靠Whatsapp同後父溝通 網民質疑:佢連老公係邊個都唔知

文: Ling Kwok
2020.12.04

42歲楊思琦2012年誕下女兒楊卓穎後,去年驚爆再懷有第二胎,但父親的身分一直是個謎。雖然楊思琦已講過與圈外老公於美國成婚,可是老公一直冇影,難免令網民再度懷疑BB老豆的身分。

楊思琦參加2001年香港小姐入行,不久便與李家鼎兒子李泳豪相戀。拍拖9年後,楊思琦疑與前跳水運動員吳帥珠胎暗結,突然與李泳豪分手,2012年誕下了女兒楊卓穎,外界對父親的身分一直抱有懷疑態度。

楊思琦一直獨力撫養女兒,可是去年突然再懷有第二胎,BB的父親身分再一次成疑。楊思琦強調老公是圈外人,並與對方在美國結婚,又指老公不愛高調,所以將老公消息做到滴水不漏,出於尊重對方。

而思琦的細仔Kody至今已經出世十個月,楊思琦自言已經夠晒數,未來不會再生,囝囝已經識叫爸爸、媽媽、家姐同婆婆,又十分好動會四處爬。

不過講起老公,楊思琦又再度收口,表示會繼續頻撲工作搵錢,做家庭經濟支柱。老公由懷孕產檢到入院生仔都冇影,現在囝囝長大都繼續隱形,皆因楊思琦話有媽媽就幫手湊仔女,唔需要老公幫手。

避談老公不特止,楊思琦大爆囡囡竟然同後父用whatsapp溝通,令人摸不著頭惱。被問到老公做過甚麼感動事,楊思琦即刻拒絕再討論,令人好奇佢老公的真正身份。而網民對此對楊思琦感到不滿,認為楊思琦根本唔知老公係邊個。

圖:IG@楊思琦

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓