【執屋】拖延症港女懶執屋浴室污糟過公廁 大廳冇位坐梳化90度棟直 廚房仲收埋78年利賓納

2020.12.09

相信不少人家中都試過堆積陳年雜物的情況,近年「斷捨離」成為熱話,不少人都開始追求「Less is More」的生活方式。ViuTV最近就推出新節目《執屋》,由「雜物諮詢師」阿橙為節目嘉賓收拾家中雜物,教導大家如何斷捨離。第一集嘉賓Jessie的家就震撼了節目的執屋小隊。

一入門,映入眼簾的就是被雜物淹沒的大廳,90度棟直的梳化最為搶鏡。由於大廳幾乎沒有活動空間,Jessie就表示自己與爸爸每次回家都直接入房,而自己平時與男朋友食飯亦會屈在睡房進食,大廳淪為擺設。

執屋小隊成員兼嘉賓好友的Kathy仔就形容Jessie是拖延症末期,每次都覺得可以過幾天後再收拾,慢慢導致家中雜物變多。至於廳內的梳化,她解釋自己棟直梳化是因為貓貓喜歡在梳化後面大小二便,為了方便清潔索性將梳化90度直放。

去到浴室,執屋小隊成員小占都忍不住感嘆「污糟過公廁」只見廁所內擺滿一堆雜物,包括大量已用完的洗頭水樽,因長時間擺放而佈滿污漬。Jessie指洗頭水就快用完的時候,爸爸會加水繼續用,之後她就不會再理會洗頭水。

至於廚房方面,由於Jessie男朋友會煮飯,所以廚房稍微有整理過,情況比廁所好。儘管如此,廚房亦暗藏不少陳年雜物,包括1978年的利賓納樽,不過執屋小隊猜測裡面裝的是跌打酒。此外更有一早已硬化的紅色膠手套。

Jessie睡房方面,同樣佈滿雜物,地下更擺滿電線,被執屋小隊警告有漏電隱患。

最後執屋小隊成功清理大堆雜物,將Jessie的家大改造,變回一個「住到人」的屋企。

來源:ViuTV《執屋》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓