【新冠肺炎】有高收入確診者自稱識醫管局高層要見袁國勇 醫護無奈:咁你直接打畀佢啦

文: Ling Kwok
2020.12.09

本港第四波新冠肺炎疫情嚴峻,至今仍未見有緩和之象。早前香港大學微生物學系講座教授袁國勇指出,今次疫情由高收入階層之間爆出,可是部分確診者不願透露個人行蹤,增加追蹤病毒源頭的難度。近日有前線醫護在網上吐苦水,指高收入患者要求多多,令他們增添煩惱。

有前線醫護在Facebook專頁「HA Secrets」投稿,講到近日有高收入確診者最近入院,自稱認識醫管局高層:「又話要同袁國勇傾,又話識范鴻齡。」

醫護聽到高收入病人的要求感到無奈,直言:「大佬呀,咁你直接打畀佢啦!我呢啲基層市民、前線員工話唔到事㗎!你難為我都冇用㗎。」

這個投稿引起網民熱烈討論,留言表示:「今次呢個4波都係多謝佢地攞返來」、「同袁國勇傾會即刻好番?」、「我會同佢哋講,我哋係公營醫院,人人平等」認為他們的行為,會阻礙醫護人士控制疫情。

來源:HA Secrets

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓