大媽團轉戰MK一街六檔觀眾除口罩飲酒 屯門娜娜否認開檔:違法嘅野我唔會做

2020.12.14

第四波新冠肺炎疫情尚未受控,政府收緊限聚令避免人群聚集。不過,油尖旺區議員朱江瑋就表示近日旺角湧現以「屯門娜娜」為代表人物的大媽歌舞團,一街六檔吸引了大批觀眾圍觀聚集,甚至有人除口罩飲酒。

區議員朱江瑋指大媽歌舞團湧現旺角,一度出現一街六檔的「盛況」,每檔表演者都互相播歌鬥大聲,造成噪音污染。有市民表示曾見過屯門娜娜出現,朱江瑋表示「屯門娜娜返左黎,旺角大鑊啦!」。之後朱江瑋跟進歌舞團噪音問題,形容大媽團「一個路口,六檔大媽轟啊轟,真係痴哂線」,更帶大聲公落街呼籲大媽團「唔好過嚟呢度搵食」,指對方行為違反限聚令,希望她們自律收檔。

昨晚,朱江瑋更新旺角大媽團最新情況,指惠豐中心及西洋菜南街一帶已經沒有人開檔唱歌,而恆生大樓及新之城的大媽歌舞團亦被掃清光。屯門娜娜被指現身旺角開檔唱歌,她就在IG澄清自己沒有去旺角:「冇在搞我了 我冇去旺角啊 我日日直播 唔好再乜野新聞都要帶上我拉 我只係一個普通人 想好好生活 違法嘅野我唔會做咯」。 

來源:FB@朱江瑋、IG@nananananana0125

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓