【香港愛情故事】林景程演地產經紀道盡港人買樓心酸 喜劇功力爆發講金句如棟篤笑獲激讚

2020.12.17

TVB劇集《香港愛情故事》除了講述香港情侶的感情故事之外,亦反映了現今香港樓價高企之下小市民遙不可及的置業夢。劇中飾演地產經紀的林景程,雖然只是配角,但每次出場都相當搶鏡,憑幽默抵死的言論及搞笑自然的演出贏得觀眾讚賞。

林景程飾演地產經紀Henry,每次睇樓買樓的場面都一定有他的身影。不少網民都讚他演繹的地產經紀入型入格,口才一流的他更不斷爆出精警金句,被指有幾分棟篤笑的味道。

一開始,他帶龔嘉欣及羅天宇睇樓盤,見到兩人預算不足又心頭高想買大單位,就勸他們租劏房或者買細單位:「你無錢啊嘛,無錢選擇自然細,係咪都買咗先,平平哋,到時你咪放囉,你再係咁等落去,你等到佢收經都買唔到樓」抵死言論道盡小情侶置業心酸

之後龔嘉欣與羅天宇決定租劏房暫住,林景程一樣展現出高超口才,將劏房講到變筍盤。見到單位狹窄,他就表示細有細好:「人生最花時間就係食、瞓、屙,你呢度轉個身乜嘢都做到喎,慳返你人生幾多時間」,又指劏房可以節省清潔時間:「想掃耐啲都冇」,最搞笑是大讚單位地理位置一流:「黃大仙做你鄰居,鄰居梗係會守望相助,有乜法子唔好」,相當過癮。

除了龔嘉欣與羅天宇,林景程亦有帶遊嘉欣的留學生朋友劉子碩抽新盤。本來劉子碩只是打算感受下買新盤的狂熱氣氛,坐在旁邊的林景程就相當肉緊,聽到抽中號碼後興奮到忍不住跳上椅歡呼。

林景程的生動演出為劇集增添喜劇色彩,即使只是配角仍相當搶鏡,令網民相當入戲,叫他快點考經紀牌,又表示想他帶自己睇單位。


來源:《香港愛情故事》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓