MK-pop始祖EO2三缺一大唱經典《魅力移動》 成員變中佬網民錯重點:以為係森美同石修!

文: 王庭芝
2020.12.23

本地MK-pop始祖之一EO2近日重組,作客ViuTV音樂節目《Chill Club》,唱動經典之作《魅力移動》,雖然成員位位年過40,但依然唱得跳得,不過無見一排,有成員似乎發福少許,令友網友唔多認得,更留言:「以為係森美同石修!」

要數本地MK-pop始祖,除了E-Kids,當然不少得四人男團EO2!於2002年,這兩個組合和現已退出娛樂圈的女歌手張詠詩推出《魅力移動》,唱到街知巷聞,是不少8、90後的集體回憶。近日EO2相隔多年後重組,以三缺一姿態登上ViuTV音樂節目《Chill Club》,由於Eddie跟TVB有約在身,所以只有Osman、Otto和Eric出現,雖然EO2成員們平均年齡超過40,但跳起《魅力移動》的舞步依然相當整齊,唱歌亦面不紅氣不喘。

不少網民留言表示睇到EO2都回憶返晒嚟,又說覺得相當感動,不過有網民錯重點,留言表示:「以為睇緊森美同石修」其實成員Otto一向都被指和DJ森美撞樣,但無見一排的Eric似乎發福不少,中佬味濃,加上髮型緣故,竟然意外和石修有幾分相似,亦有網友指他似阮兆祥多啲。網民又大讚Osman是保養得最好的成員,現在比年輕時更有型。

網民留言:

來源:ViuTV、IG@Otto、EO2

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓