港媽為生仔做人工受孕打過百支針 產子半個月發現老公包養PTGF勁崩潰:佢仲要發爛渣!

文: Ling Kwok
2020.12.24

夫妻的幸福從來沒有捷徑,只有彼此好好經營。不過近日有位港媽就在網上討論區哭訴,表示自己生仔半個月之後,發現老公原來一早就出去搵食,搵PTGF不特止,更主動提出長期包養,這段婚外情更發生了兩年。

該名港媽就在網上討論區「親子王國」以「發現老公搵ptgf 開房」為題,哭訴自己剛產子半個月卻發現老公出軌的壞消息,如今大受打擊,不知如何是好。

港媽為了生第二胎,於是積極地進行人工受孕,有多次未能成功,一共捱了一百多針,直到今年才成功誕下第二胎,以為自此可以過著幸福生活,誰知意外發現老公出軌,仍在坐月的港媽,直言「我仲坐緊月,身體仲好虛弱,我真係唔知點算好。」

她翻看老公的手機,意外發現對方自2018年開始,已找PTGF開房,後來更要仲要求長期包養。港媽的老公偷食也非常小心,會轉用其他通訊工具,而且會加設密碼。

而港媽拿著電話證據與老公對質,對方卻死口不認,只辯稱「同事用佢電話玩」。不過港媽又發現老公說法有矛盾,因為當PTGF問老公拿WeChat帳號時,他給予自己的帳號,所以並不是同事拎去玩,而老公在攤牌時更一味發爛渣,指「你唔信我都無計」。

港媽發現老公出軌後,傷心地表示如果早點發現,就不會做人工受孕,因為很傷身體。又覺得老公的行為很恐怖:「同埋佢開房既時間係佢返緊工既時間,佢工作好自由亦都可以週圍走, 即使我原諒佢,佢繼續嫖妓我都唔會知,佢只係會更加小心唔俾我發現,或開過另一部手機玩....」

有不少網民同情港媽的遭遇,建議有經濟能力的話,可以考慮離婚,自己也可以好好生活。不過該名港媽表示不想小朋友在單親家庭中長大,但不排除效法老公找別的男人,直言「反正佢(老公)都咁賤。」

來源:親子王國

圖:Unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓