MUJI無印良品2020年最新暢銷商品排行榜出爐! 最熱賣冷凍食品/零食/即食料理包/甜品一覽

文: LorLor Lee
2020.12.29

踏入2020年尾,日本無印良品近期公佈最新2020年MUJI暢銷美食排行榜,包括各式各樣的懶人料理即食包、冷凍食品、日式甜品及零食等等。上榜的人氣muji零食大部分香港有售,即刻睇吓今年有咩人氣美食上榜啦!

日本MUJI無印良品跟據本年1-11月的銷售數據,公佈最新2020年暢銷美食排行榜,大部分香港分店都買到,各位粉絲又食過未呢?

MUJI無印良品推出的懶人料理即食包深受港人喜愛,只需加熱就可享用,方便炮製不同風味料理。當中意大利麵醬汁、即沖湯等均有上榜,而且香港都買到,而懶人咖喱料理包更是即食包之中最暢銷,即刻睇睇有咩人氣推介:

咖喱料理即食包,有多款特別口味選擇,而最熱賣的是牛油雞肉咖喱!而即沖湯方便又美味,加熱水即可飲用。最熱賣Top3:

蓋飯調味包、意大利麵醬、炊飯同樣是各位懶人之愛,加熱及與飯或意粉攪拌,即可食用。最熱賣Top3:

現在香港無印良品有3間分店新增設冷櫃,讓大家有更多分店買到各款冷凍即食食品。簡單加熱即可享用,方便美味,大家留在家裡都歎到日式家庭料理。Click圖睇睇冷凍食品暢銷排名:

飯、日式小食系列—最熱賣Top3:

烘焙系列、日式甜品系列—最熱賣Top3:

麵食系列—最熱賣Top3:

而MUJI無印良品出品的零食都好受歡迎,不單價錢便宜,更有日本手信店的質素,多款零食、糖果、朱古力都是不少人的必買之選。

這款MUJI人氣千層蛋糕有不同口味,口味鬆軟濕潤。而無印出品的蛋糕、麵包,例如甜甜圈、千層切蛋糕、馬德琳蛋糕等,同樣很受歡迎。

最熱賣口味Top3:

當然不少得香脆小食,特別推薦焦糖爆谷,粒粒好香脆,充滿焦糖香!另外醃製小食同樣作為下酒菜都不錯,價錢抵食。

最熱賣Top3:

糖果/餅乾—最熱賣Top3:

來源:muji

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓