【叱咤樂壇頒獎典禮2020】姜濤成最年輕我最喜愛男歌手引熱議 回答得體秒速入狀態網民收貨

文: Ling Kwok
2021.01.02

21歲的姜濤於叱咤樂壇頒獎典禮2020中得到「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」,成為了最年輕得主。姜B當場嚇一跳,成為了當晚焦點之一,而姜濤得獎之後,網民意見兩極,有人覺得姜濤未夠班,亦有人覺得姜濤是由樂迷投票下得獎,結果合理。

姜濤得知自己得獎後呆若木雞,一面難以置信的樣子,MIRROR的隊友推他上台才有反應。頒獎的林海峰笑言賽果證明了年青人發展仍有希望,不過姜濤在台上仍然發呆,又傻笑搲頭。

當講得獎感受時聽到突然起音樂更驚訝地說:「吓?要唱歌?唔係仲有5秒咩」令全場大笑。演唱中途說到終於回過神來:「希望我爸爸快啲好返。」後來他 的《蒙著嘴說愛你》亦成為「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎」,得獎時更說:「好多人都問姜濤值唔值,希望香港人可以睇住我哋成長。」

姜濤得兩獎引起網民熱議,有不少網民指其他歌手如林家謙、許廷鏗更值得得獎,認為姜B入行年資尚短,未能carry到「我最喜愛男歌手」一獎。不過亦有網民指結果由樂迷一手投出來,姜濤得獎證明他的樂迷落力支持,得獎令人心服口服。

除此之外,網民表示姜濤就算未必人人喜愛,但他得獎回答大方得體,加上未定過神來亦能快速入狀態唱歌,唱功亦不比當晚其他有經驗歌手差,亦是值得一讚。

圖:903、ig@姜濤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓