【到此一遊】落選港姐陳婉衡擁36E好身材 拍節目出奇招用事業線夾咪 網民:唔係個個都得

2021.01.04

曾在2012年參選港姐但落選的藝人陳婉衡Alycia,最近為TVB拍攝旅遊節目《到此一遊》。在兒時曾跟隨家人移居加拿大的她,為觀眾介紹當地吃喝玩樂好去處。擁有36E美好身材的陳婉衡,在節目中一招事業線夾咪引起不少觀眾討論,成為焦點所在。

陳婉衡在節目中以低胸背心配拉鏈外套,盡顯36E美好身材。而她心口一粒黑色點亦成為觀眾焦點所在,原來她將用作收音的咪放在上圍。

不少網民見狀都表示並非個個女主持都可以出此奇招,大讚Alycia身材好,認為「唔係個個都得」。

之後陳婉衡解釋當時節目攝製隊唯一一個咪夾不翼而飛,由於時間緊迫唯有將咪暫時放在心口。她表示以為衣物可以遮擋到咪,但翻睇節目都覺得有點尷尬。

圖及來源:《到此一遊》、IG@陳婉衡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓