林曉峰入行27年被指戴住林珊珊林海峰光環搵食 自言得不到旁人讚賞:我係點做都死

文: Ling Kwok
2021.01.06

早前林曉峰在《全民造星》時做評判時,因言論太過火而激嬲一眾網民,有網民更直言:「冇林海峰你咩都唔係!」早前他出席ViuTV節目《晚吹 — 有酒今晚吹》做嘉賓,又提到入行因家姐林珊珊、哥哥林海峰及舅父狄龍的關係,外界對他的評價所帶來的困擾。

林曉峰(阿Lo)為ViuTV《晚吹 — 有酒今晚吹》做嘉賓,與主持人強尼、練美娟和黃詩詩大講他在娛樂圈多年的經歷。林曉峰自1993年入行,當時有很多人指他戴著家姐林珊珊、哥哥林海峰及舅父狄龍的光環入行,無形中就會將他們三人作出比較。

阿Lo坦言入行背景太好卻是壓力的來源,外界不會因此畀面自己:「從來冇人話我做得好,係調轉!當你有咁顯赫嘅背景,個牌坊咁厲害,就算你做幾多嘢,都會覺得你唔好,佢哋最好。」眼見身邊家人有一定成就,又是最Top DJ,舅父狄龍又是東南亞影帝,所以林曉峰不禁說:「我係點做都死嘅。」

不過入行一段時間後,林曉峰的想法有變,笑言自己的外貌及學歷,「其實能夠捱到而家都值得感恩。」最初他覺得背景好是障礙,不過入行十多年後反而感激有一班好的家人,入行能有捷徑是上天安排,所以他更珍惜家人。而離婚後的林曉峰對做人更有所感悟:「而家呢個年紀,更加覺得開心就得,能夠同所有合作夥伴遇上已經係開心事,開開心心去做所有事,暫時係我嘅任務。」

圖:林曉峰、林珊珊、林海峰、譚俊彥ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓