【煲劇平台】3大熱門串流煲劇平台月費/影片種類比較 Netflix/Apple TV+/HBO GO

2021.01.08

隨著串流煲劇平台掘起,不少人放假都喜歡窩在家裡煲劇,由於影片類型選擇多,而且收費不算太貴,所以非常受歡迎。以下就為大家比較3個熱門煲劇平台Netflix、Apple TV+、HBO GO,每個平台的月費方案及影片類型,等你可以選擇一個適合自己的煲劇平台!

Netflix

比較熱門的串流平台Netflix,影片類型包括不同國家劇集及電影,香港地區亦有不少經典港產電影上架。另外,Netflix亦出產很多非常受歡迎的原創劇集,包括《怪奇物語》、《后翼棄兵》、《李屍朝鮮》等等。不過由於版權問題,有部分影片會受地區限制。

Netflix提供3種會員方案,基本會員$63月費提供1個帳戶使用,標準會員$78月費就可以提供2個帳戶同時使用,而高級會員$93月費就提供4個帳戶同時使用,可以最多4人共用一個方案,月費就最抵。

Apple TV+

Apple TV+2019年底加入市場,暫時只有少量原創節目提供,不過大部分的劇集的演員陣容都非常強大。

而且月費只需要$38一個月,亦可以透過家庭共享功能,可提供最多6個人同時使用,而且凡購買任何Apple裝置就有1年免費試用期。

HBO GO

HBO GO比起其他串流平台的特別之處,就是訂閱之後可以觀賞HBO原創電影劇集之餘,亦有5條直播頻道可以實時觀看美國當地劇集。

不過香港用戶需要經過NowTV申請,Now E月費計劃$78,提供5個裝置使用,不過只有2個可以同時使用。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓