【萬千星輝頒獎典禮2020】白彪貼地演繹年尾爆出成最佳男配角大熱 講得獎感言開心到超時

文: Ling Kwok
2021.01.10

TVB今晚(1月10日)舉行《萬千星輝頒獎典禮2020》,但最佳男配角」的競爭也難分高下,年尾憑貼地共鳴《香港愛情故事》爆出的白彪最後成功奪得,果然後勢強勁,他笑言自己「奪標」。

入行逾50年的白彪自2019年重返TVB後多作男配角演出,去年憑 《香港愛情故事》中的傳統大男人「陳漢聲」一角,成功爆出。 

劇中飾演一名典型的社會退休人士,對家人呼呼喝喝,曾經眾叛親離,幸好最後破鏡重圓,更一改惡劣性格。白彪貼地真實的水準演出,更被視為男配角的大熱門,果然最後成功得獎。

他由另一老戲骨劉丹手上得獎,笑言自己今晚不是白彪,而是「奪標」,聽得全場藝人大笑。他講得獎感言更講到超時,全場藝人一齊「圈」白彪,場面搞笑。

來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓