湯洛雯露肩晚裝難掩幸福肥身形再度發福 馬國明情人眼裡出西施:佢好fit

文: Ling Kwok
2021.01.11

湯洛雯與馬國明是圈中其中一對sweet爆戀人,兩人一同出席萬千星輝頒獎禮時,靚湯顯然是太幸福,身形發福了不少。不過身為男友的馬國明卻不介意,開到口讚靚湯仲係好fit,好識氹女友。

靚湯以一身粉藍色露肩裝出席台慶頒獎禮。可能與馬明拍拖太幸福的關係,靚湯的身形明顯發福不少,難掩她身上的幸福肥。

不過身為男友的馬國明卻自戴情人粉紅濾鏡,完全唔擔心靚湯會走樣,更覺得對方身形沒有太大分別,更大讚女友她fit,最緊要身體健康。除了情人眼裡出西施,馬明更默認女仔有肉地會好攬些。

湯洛雯聽到之後甜蜜滿瀉,更幫男友講說話,表示他比較偏愛有肉地的女生,聽到都覺得兩人實在太幸福,結婚指日可待。

圖:湯洛雯ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓